1.3.1. Pentru o parte dintre produsele vândute de ADCSOLAR, clientul va primi un certificat de garanție emis de producător sau distributor în format tipărit. Certificatul se va găsi în cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Clientul trebuie să păstreze certificatul pentru a putea beneficia de garanție, dacă va fi cazul.
1.3.2. Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația va fi asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului/distribuitorului, în centrele specificate în certificat.
1.4. Produsele cu livrare fizică (prin curier) sunt originale, sigilate (în forma în care provin de la furnizori) și vor fi însoțite de chitanță (eliberată de vânzător sau de firma de curierat) și, după caz, certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție). Lipsa certificatului de garanție al produsului, în cazul produselor care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție, trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecișiopt) de ore de la recepția produsului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
1.5. Orice lipsă a conformităţii rezultată dintr-o instalare incorectă a produselor va fi considerată echivalentă cu o lipsă a conformităţii produselor, dacă instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor şi produsele au fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa. Aceste prevederi se aplică și în cazul în care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta şi instalarea incorectă este datorată unei deficienţe în instrucţiunile de instalare.
1.6. Consumatorul beneficiază de prevederile O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorului și Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora.
Suport clienti Luni-Vineri 09:00-17:00 Sambata - Duminica Inchis
0774 098 070 0770 693 106 solar@adc.ro